Avtomotive.si - spletna trgovina z avtodeli

Dostava in reklamacije

 

Dostava

Način in strošek dostave in obdelave naročila

Za spletna naročila nad 100 € je dostava brezplačna. Za nas pakete dostavlja GLS Slovenije, ki večino paketov dostavi že naslednji delovni dan po obvestilu o odpremi. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na vaši najbližji pošti.

Artikle lahko prevzamete tudi osebno v naših prevzemnih mestih na Ajdovščini.

 

Dostava

Artikli, naročeni na avtomotive, gredo na pot v najkrajšem možnem času. Če so na zalogi v centralnem skladišču, običajno še isti dan.

Da bi naročene artikle dostavili karseda hitro, bomo vedno izbrali najbolj optimalno pot. To je paketna dostava GLS Slovenije, kar pomeni, da dostavo lahko pričakujete že naslednji dan. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, se o ponovni dostavi dogovorite z dostavno službo.

 

Strošek dostave

Tabela stroškov dostave in osebnega prevzema:

Prevzemno mesto/dostava

Manjši paketi

Večji paketi*

PE Ajdovščina

Brezplačno

Brezplačno

Dostava naročil do 99,99 €

5,90 €

9,90 €

Dostava naročil nad 100 €

Brezplačno

Brezplačno

* artikli, kot so: vetrobranska stekla

O tem, ali artikel ustreza manjšemu ali večjemu paketu, boste seznanjeni v procesu oddaje spletnega naročila.​

V nekaterih primerih je možna tudi sobotna dostava, dostava do 10. ure ali po 16. uri. Za več informacij pokličite naš center za pomoč uporabnikom na 051 373 090 ali jim pišite na info@avtomotive.si

 

Brezplačna dostava

Nekateri artikli zagotavljajo brezplačno dostavo, kar je jasno označeno v katalogu trgovine. Če poleg takega artikla naročiš še druge artikle, je dostava še vedno brezplačna!

 

Dostava kamorkoli

Naš partner pakete dostavlja na naslov, vnešen ob oddaji naročila. V svoj profil lahko dodate tako naslov za dostavo kot tudi naslov plačnika.

Ker dostavna služba artikle dostavlja znotraj delovnega časa GLS Slovenije (in obhodnega časa poštarja določenega območja), se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov. Na primer v službo. Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob dostavi, vas prosimo, da poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo poštar izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.

Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica, študentski ali dijaški dom itd.), bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje.

 

Paket gre od nas še isti dan ...

… seveda, če je artikel 'Na zalogi' in če je naročilo oddano in potrjeno dovolj zgodaj. Da bi nam to uspelo, upoštevajte naslednja priporočila:

  • preverite ali je artikel na zalogi v skladišču (pri podatku dobava bo pisalo »na zalogi«),
  • naročilo oddajte čimprej - če v podrobnostih artikla piše "Na zalogi", mora biti naročilo potrjeno najkasneje do 15. ure.

Če je artikel na zalogi v našem skladišču, ga z oddajo spletnega naročila najkasneje do 15. ure lahko še isti dan prevzamete tudi na našem prevzemnem mestu, boste o osebnem prevzemu obveščeni preko e-pošte.

 

Dobavni roki

O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko elektronske pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.

Zaradi različnih dobavljivosti izdelkov je naročilo lahko razdeljeno na več pošiljk. Odpremimo jih delno v več pošiljkah.

Pri delni dobavi vam bomo artikle, ki so na zalogi, poslali takoj, ostale pa, ko bodo na voljo. Morebitni strošek dostave bomo zaračunali le pri prvi pošiljki, za kasnejše pošiljke pa bomo nosili strošek dostave mi. Če se naveličate čakanja, nam lahko to sporočite in manjkajoči artikel bomo odstranili iz naročila.

Za dostavo poskrbi GLS Slovenije, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni. Ob odpremi pošiljke vam bomo poslali obvestilo, da smo artikle že poslali na pot.

 

Vračilo artiklov

Pomembnejši napotki za vračilo artiklov:

  • Ko vračate artikle prodajalcu (Avtomotive car parts, Boštjan Marc s.p.), morate priložiti obrazec za odstop od pogodbe. Priložite tudi kopijo računa.
  • Naslov za posredovanje (pošiljanje) artiklov prodajalcu je Avtomotive car parts Boštjan Marc s.p., Goriška cesta 25b, 5270 Ajdovščina.
  • Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo).
  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
  • Če uveljavljate garancijo, boste popravljen artikel prejeli najhitreje.

Sredstva, ki jih imate na avtomotive računu, lahko porabite zgolj v celoti v enkratnem znesku.

Če želite artikel (pridobljen s sredstvi iz mnenjav ali bonusa), iz kakršnegakoli razloga vrniti, to vsekakor lahko storite. V tem primeru je možna zgolj menjava za enak ali katerikoli drug cenovno dražji artikel iz naše ponudbe ali pa vam povrnemo le dejansko opravljena vplačila.

Pridobljena nagrada v nobenem primeru ni izplačljiva ali vračljiva na avtomotive račun.

 

Vračilo v 14 dneh (Odstop od pogodbe)

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (e-naslov: info@avtomotive.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnost odstopa od pogodbe ni možno pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje blaga, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Pri odstopu od pogodbe, kjer so bila koriščena sredstva z avtomotive računa ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ne vrnejo (vrne se vplačan znesek), prav tako se sredstva ne vrnejo na avtomotive račun - razen v primeru, če je bil koriščen avtomotive darilni bon; ta se upošteva kot plačilno sredstvo in se ob odstopu od pogodbe vrne na uporabnikov avtomotive račun, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je na voljo tukaj.

Na avtomotive omogočamo tudi zamenjavo izdelka. Če prejeti izdelek ne izpolnjuje pričakovanj, ga lahko zamenjaš z drugim, enakovrednim, kar nam sporočiš na obrazcu za odstop od pogodbe.

Pravico do zamenjave blaga, vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

 

Vračilo artikla za pravne osebe

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vsako vračilo bo individualno obravnavano, pri tem pa bomo poskušali dosegati kriterije dobavitelja. Ob upravičenosti za vračilo artiklov lahko koristite zamenjavo za drug artikel po vaši izbiri (ki je enak ali cenovno dražji). Pri vračilu v roku 14 dni od prevzema blaga zaračunavamo 5 EUR manipulativnih in finančnih stroškov za vsak vrnjen artikel, ter morebitne stroške poštnine. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Pogoji poslovanja avtomotive , z razliko v že predhodno omenjenih možnostih odstopa od pogodbe.

 

Napotki za odstop od pogodbe

Pri spletnem nakupu si izdelkov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost odstopa od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opravite kar čim hitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:

  • previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen,
  • če izdelek vrnete osebno na prevzemnem mestu, dajte izdelek na vpogled referentu,
  • pri rokovanju z izdelkom lahko pride do poškodb in prask,
  • vidne sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske) so poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji delov. Ne vgrajujte delov dokler niste prepričani, da ustrezajo vašim zahtevam,

Izdelki, kupljeni na daljavo, niso namenjeni uporabi v zakonskem času za odstop od pogodbe.

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu v okvari oziroma ne deluje -> v tem primeru gre za uveljavljanje stvarne napake ali garancije.

 

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je izdelek ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, nam morate sporčiti na naš e-poštni naslov info@avtomotive.si. V ter nam v sporočilu posredujete številko prejetega računa, opis poškodbe in fotografije poškodovanega dela in embalaže.

Za vsa dodatna vprašanja nas pokličete na 051 353 090 ali nam pišete na info@avtomotive.si. Z veseljem vam bomo odgovorili.